Service

Met bébé-jou kies je voor kwaliteitsproducten en dan mag je ook het beste advies en service verwachten. Onze  producten zijn met de grootst mogelijke zorg geproduceerd en nauwgezet gecontroleerd. Toch kan het toch voorkomen dat een product niet helemaal perfect is, kapot gaat of dat het onduidelijk is hoe je het product moet gebruiken.

Wat moet je doen wanneer een product gebreken vertoont?
Gebruik het product niet meer en neem contact op met de winkel waar je het product hebt gekocht. Neem altijd het product en de aankoopbon mee. In veel gevallen kan het product ook gerepareerd worden. Uitgebreide informatie over onze garantievoorwaarden en service-onderdelen vind je in het rechtermenu.

Heb je vragen over het product of het gebruik?
Natuurlijk kun je bij onze verkooppunten terecht voor een uitgebreid persoonlijk advies, maar wellicht staat het antwoord op je vraag ook wel op onze website onder “veelgestelde vragen” of in de gebruikershandleiding.  
Gebruikershandleiding
Bij de meeste van onze producten ontvang je een handleiding met daarin informatie over hoe je het product moet gebruiken, waarschuwingen en reinigingsadvies. Heb je de gebruiksaanwijzing niet bij de hand? Je kunt de handleidingen van o.a. het bébé-jou bad en thermobad downloaden op onze website onder de beschrijving van het product.